Mä aattelin et alotan nyt kirjottaa tätä plokia ku ei ton Lindan juttuja jaksa kukaan lukea. Lupasin sille kuitenkin et se saa aina välillä kirjotella. Näyttelyjutut on kyllä sen vastuulla, ku en mä tajuu niistä mitään. Tai sen verran vaan, että kun juoksee nätisti kehässä, seisoo paikallaan ja antaa jonku sedän tai tädin tutkia ni sitte on omistaja ilonen ja saa namia *slurps*.

 

Eilen meille tuli paljon ihmisiä. Oli kuulema mummin jotkut synttärit. Ensin tuli mummi ja ukki ja olin tosi ilonen, koska ei olla nähty vähään aikaan. Ja ukki kyllä tietää mistä koirat pitää! Heti kun se tuli sisään ni se anto mulle makkaraa ;). Sitten tuli jotain tyyppejä jota en tunne mut oli ne ihan kivoja ku ne rapsutti mua. Sitte tuli viel täti ja olin ilonen koska se on kiva. Ja se haki viel mun belggari kaverit Arskan ja Vellun meille! Tosin en hirveesti jaksanu niiden kaa riehua. Mutta tässä tältä kertaa kerron sitte ens kerralla teille taas jotain kivaa :).

 Lulu